Tuš ambasador vode med mladimi

  • 1

Ob Svetovnem dnevu voda smo se priključil iniciativi Agencije vodni agent, ki s tekmovanjem o zmanjšanju porabe vode osvešča o pomenu vode. Sodelujoči šole in vrtci bodo spoznavali pomen najbolj pomembne tekočine našega življenja. Projekt smo podprli s 37 merilci vode, prvega od teh pa so simbolično namestili v Hermanovem brlogu Celje, kjer se je odprla razstava Herman Lisjak vodi vodo.

Svetovni dan voda praznujemo že od leta 1992 in letos je tema, povezana z opozarjanjem na omejenost in ogroženost naravnih vodnih virov, “boljša voda, boljše zaposlitve”. Tako voda pomembno vpliva na oblikovanje delovnih mest in spreminja življenja ljudi, mnogi pa sploh nimajo dostopa do kakovostnih vodnih virov. Vseh omenjenih in še drugih tem se dotika razstava Herman Lisjak vodi vodo, ki so jo slovesno otvorili v Hermanovem brlogu v Celju.

Ob razstavi pa so simbolično namestili prvi merilec vode na pipo Hermanovega brloga in s tem odprli projekt Vodne agencije, ki je del mednarodnega projekta The Water Agent (Alpe Jadran Donava), v okviru katerega mlade v šolah in vrtcih učijo o pomenu vode. Osveščanje poteka preko izobraževalnih delavnic in tekmovanja o zmanjšanju porabe vode, ki je med otroci in mentorji zelo priljubljeno. Prizadevanjem za širjenje pomena vode na naše življenje, naravo in okolje smo se pridružili z nakupom prvih 37 merilcev vode za tekmovanje in tako postali ambasador vode.

 

Tekmovanje omogočajo merilci vode Tuš

Tekmovanje poteka tako, da Vodna agencija v sodelujočo šolo ali vrtec namesti merilec vode Tuš, ki je povezan s pipo in beleži porabljeno vodo. Otroci vsak dan odčitajo izmerjeno porabo vode in jo vpišejo v računalniško aplikacijo in tako primerjajo podatek med vsemi sodelujočimi v projektu, torej poleg slovenskih tudi med avstrijskimi, hrvaškimi, srbskimi in drugimi šolami ter vrtci v regiji.

Hkrati organizator projekta o pomenu vode ozavešča tudi tako, da je otrokom na praktični način prikaže, kako pride voda iz globin do njihove pipe. V šolo ali vrtec na predstavitev pripelje posebno vozilo z elementi, ki prikazujejo potovanje vode (črpalke, cisterne in cevi). Otroci se učijo tudi sami sestaviti vodovod in se preko praktičnih delavnic vključijo in seznanijo s pomenom vode. S tovrstnimi akcijami organizator in podporniki želijo osvestiti že mlade v vrtcih in šolah o pomenu vodnih virov, njihove ohranitve ter omejenosti.

< Nazaj

Ostale novice

  • Super SREDA prinaša super CENO mandarin iz doline Neretve, ki jih samo 20. 11. 2024, kupujete za le 1,19 € za kilogram. Ponudba velja ob predložitvi Tuš klub kartice.

  • Ne spreglejte izjemne ponudbe ter super akcij in cen iz aktualnega Tuševega kataloga. Prelistajte ga TUKAJ.

  • Obveščamo vas o odpoklicu izdelka BUREK TUŠ ŠPINAČNI (zamrznjen), 900 g, JAMI, LOT: 01/06/2024 (dobavitelj: JAMI d.o.o., Bosna in Hercegovina, 71000 Sarajevo, Kurta Schorka 7) zaradi presežene vrednosti kadmija v špinači iz Belgije, ki je bila uporabljena pri pripravi izdelka. Živila ne zaužijte, temveč ga zavrzite ali vrnite na mesto … Več