Novice

  • Velika trgovska podjetja se vse pogosteje odločajo za lastne blagovne znamke, ki so posledica novega tržnega pristopa k prodaji. Temu ‘trendu’ sledimo, oziroma se prilagajamo tudi pri Tušu.

  • V prvi četrtini leta 2003 smo v našem podjetju izvedli številne aktivnosti ter poslovne odločitve. Z njimi uresničujemo začrtano poslovno strategijo, ki temelji na aktivnem vključevanju v življenje skupnosti, našim kupcem pa želimo ponuditi več.

  • V četrtek, 8. maja in v petek, 9 maja, smo v Planetu gostili pevske zbore iz Celja, Laškega in Vojnika. Prireditev je obiskalo okrog 700 ljubiteljev petja.

  • 1

    V marcu 2003 smo v trgovinah Tuš 10 tolarjev od prodanih izdelkov namenili za nakup igral v Vrtcu Anice Černejeve v Celju. Vsakemu kupcu je blagajničarka izročila kuponček, s katerim je lahko preko poslanega SMS-a sodeloval v nagradni igri. Otroci celjskega vrtca se sedaj igrajo na sodobnih igralih! Vrtcu Anice … Več

  • 1

    Oktobra 2002 je v vseh trgovinah, franšizah in drogerijah Tuš potekala dobrodelna akcija »5 SIT«, s katero ste vi, naši kupci, ob nakupu kateregakoli izdelka blagovne znamke Tuš 5 tolarjev prispevali za otroške oddelke bolnišnice v Celju, Mariboru, Kranju in Izoli. Zbrana sredstva smo namreč podarili bolnišnicam za nakup nujno … Več

  • 1

    Poleti 2002 smo od prodaje vsakega od izbranih izdelkov podjetja Reckitt Benckiser v trgovinah, fanšizah in drogerijah Tuš namenili 10 tolarjev za nakup igral za vrtec Trbovlje. Skupaj z dobaviteljem in vami, dragi kupci, smo tako trboveljskim malčkom omogočili kakovostno, veselo in razgibano preživljanje časa v vrtcu in verjamemo, da … Več

  • 3

    V projektu »Za naše male muzikante« smo 20 slovenskih vrtcev opremili z glasbenimi kotički. Vrtci so za glasbila potegovali na natečaju za najlepšo otroško pesmico. Na razpis se je prijavilo več kot 100 vrtcev. Nagradili smo 20 najlepših in najbolj izvirnih pesmic, ki so jih malčki napisali ob pomoči svojih … Več