Družina iz Beltincev je za mala Živo in Žigo dobila polletno zalogo pleničk
V petih letih že 330 Tuševih dvojčkov in trojčkov
Družina Štiblar iz Beltincev, ki je v sklopu akcije ‘Tuševi dvojčki in trojčki’ danes prejela polletno zalogo pleničk Pampers, je prva po vrsti v letošnjem letu, sledilo pa ji bo še 27 družin iz vse Slovenije.
Za družino Štiblar iz Beltincev je bila sobota, 31. maj, prav poseben dan, saj sta takrat v porodnišnici Murska Sobota na svet prijokala mala Živa in njen bratec Žiga. Paket s skoraj 2000 pleničkami Pampers sta v imenu novorojenčkov prevzela srečna in ponosna starša, mamica Milena in očka Marjan.
»Za akcijo Tuševi dvojčki in trojčki sva slišala že lani in bila nama je zelo všeč. Kar nisva mogla verjeti, da sva letos izbrana midva. Pleničke so več kot dobrodošle, pa še v različnih velikostih smo jih prejeli«, veselo pove očka Marjan. Mlada družinica pa se uspešno spopada tudi z dvojnimi opravili, saj si mamica in očka delo dobro porazdelita. Pa tudi mala Živa in Žiga sta zelo pridna, tako da imajo pri Štiblarjevih le malo svetlih noči.
Polletno zalogo pleničk bo tudi letos prejelo skupno 28 slovenskih družin, v katerih so se nedavno rodili dvojčki ali trojčki. Tudi letošnji izbor družin je potekal v sodelovanju z vsemi 14 slovenskimi porodnišnicami – Celje, Izola, Jesenice, Kranj, Ljubljana, Maribor, Murska Sobota, Novo mesto, Brežice, Postojna, Šempeter pri Novi Gorici, Ptuj, Slovenj Gradec in Trbovlje. Iz vsake od njih pa so obdarili tisti dve družini, v katerih so dvojčki ali trojčki zadnji prijokali na svet. V petih letih, kolikor poteka akcija, pa bomo v Tušu in podjetju P&G obdarili skupno kar 164 mladih družin in poskrbeli za več kot 330 suhih ritk.
S to vseslovensko akcijo želimo v Tušu in P&G najmlajšim omogočiti miren in zdrav spanec, mladopečene starše, ki se soočajo z visokimi podvojenimi stroški, pa vsaj nekoliko finančno razbremeniti. S to dobrodelno gesto še naprej aktivno podpiramo reševanje problematike nizke rodnosti in zametkov demografske krize, s katero se v zadnjih letih sooča Slovenija.
S širokim spektrom dobrodelnih in sponzorskih aktivnosti, ki jih namenjamo predvsem otrokom in mladini, se uvrščamo med družbeno najbolj odgovorna slovenska podjetja. Za dobrodelne namene smo tako samo v letošnjem letu namenili več kot 470.000 evrov.