Engrotuš slovenski oglaševalec leta 2007
Slovenska oglaševalska zbornica je na 17. Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki je potekal med 12. in 14. marcem 2008, podjetju Engrotuš podelila prestižno nagrado Oglaševalec leta 2007.
Slovenska oglaševalska zbornica je na 17. Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki je potekal med 12. in 14. marcem 2008, podjetju Engrotuš podelila prestižno nagrado Oglaševalec leta 2007. Izbor za ta odlični naziv je potekal v treh krogih, v veliki finale pa so se poleg Engrotuša uvrstili še Mobitel z oglaševalsko akcijo »Govoriš internet«, Simobil z oglasi Orto smart, Radenska z oglasi za vodo Radenska Plus ter Porsche Slovenija z oglasi za Audi.
Strokovna komisija je upoštevala predvsem kriterije inovativnosti, izvirnega nastopa na trgu, kreativnosti in komunikacijske odličnosti, s katerimi je podjetje v komunikacijskem smislu na svojevrsten način zaznamovalo leto 2007.
Ta izjemen oglaševalski dosežek smo osvojili s sklopom oglaševalskih akcij, s katerimi že od marca 2007 predstavljamo Tuševo zavezanost kakovosti tako na ravni izdelkov kot tudi na ravni izvedenih storitev. V njih predstavljamo Tejo Stuša – urejeno, prijazno in simpatično managerko kakovosti, ki skrbi, da so v Tuševih trgovinah izdelki vedno sveži in kakovostni.
Prejeta nagrada pomeni za nas veliko čast in potrjuje izjemen uspeh blagovne znamke Tuš, s katero tudi uresničujemo svojo zavezo ‘Vedno boljši’.