Jerca in Manca iz Kranja dobili polletno zalogo pleničk
Družina Hafner iz Kranja, ki je v sklopu akcije Tuševi dvojčki in trojčki danes prejela polletno zalogo pleničk Pampers, je že peta po vrsti v letošnji akciji, sledilo pa ji bo še 23 družin iz vse Slovenije.
Družina Hafner iz Kranja, ki je v sklopu akcije Tuševi dvojčki in trojčki danes prejela polletno zalogo pleničk Pampers, je že peta po vrsti v letošnji akciji, sledilo pa ji bo še 23 družin iz vse Slovenije.
Za družino Hafner iz Kranja je bil torek, 24. junij, prav poseben dan, saj sta takrat v kranjski porodnišnici na svet prijokali mali Jerca in njena sestrica Manca. Paket s skoraj 2000 pleničkami Pampers sta v imenu novorojenk prevzela srečna in ponosna starša, mamica Nives in očka Marko.
Kot sta povedala, porabijo za malčici vsak dan tudi več kot dvanajst pleničk, tako da bo podarjena polletna zaloga res prišla zelo prav. Darila za svoji sestrici je bil zelo vesel tudi štiriletni Urban, ki mamici in očku pri skrbi za enojajčni dvojčici zelo pridno pomaga. Tudi sicer se mlada družinica ob podvojenih nalogah odlično znajde, saj si starša delo dobro porazdelita, na pomoč pa jima večkrat priskoči še babica.
Polletno zalogo pleničk bo letos prejelo skupno 28 slovenskih družin, v katerih so se nedavno rodili dvojčki ali trojčki. Tudi letošnji izbor družin je potekal v sodelovanju z vsemi 14 slovenskimi porodnišnicami – Celje, Izola, Jesenice, Kranj, Ljubljana, Maribor, Murska Sobota, Novo mesto, Brežice, Postojna, Šempeter pri Novi Gorici, Ptuj, Slovenj Gradec in Trbovlje. Iz vsake od njih pa smo obdarili tisti dve družini, v katerih so dvojčki ali trojčki zadnji prijokali na svet. V petih letih, kolikor poteka akcija, bomo v Tušu in podjetju P&G obdarili skupno kar 164 mladih družin in poskrbeli za več kot 330 suhih ritk.
S to vseslovensko akcijo želimo v Tušu in P&G najmlajšim omogočiti miren in zdrav spanec, mladopečene starše, ki se soočajo z visokimi podvojenimi stroški, pa vsaj nekoliko finančno razbremeniti. S to dobrodelno gesto še naprej aktivno podpiramo reševanje problematike nizke rodnosti in zametkov demografske krize, s katero se v zadnjih letih sooča Slovenija.
S širokim spektrom dobrodelnih in sponzorskih aktivnosti, ki jih namenjamo predvsem otrokom in mladini, se uvrščamo med družbeno najbolj odgovorna slovenska podjetja. Za dobrodelne namene smo tako samo v letošnjem letu namenili več kot 470.000 evrov.