Lipov list za srečo smučarjev
- 33
Smučarska zveza Slovenije je skupaj s Tušem, zlatim sponzorjem slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc, poskrbela za dodatno “mero sreče”, ki so jo podelili našim smučarjem pred odhodom na svetovno prvenstvo v Areju na Švedskem. Junaki zime bodo na svetovno prvenstvo odpotovali s posebnimi amuleti za srečo. Narejeni so iz lipovega lesa, na katerega so strastni navijači kar 54.606-krat potrkali za srečo.
Stara vraža namreč pravi, da se s trkanjem na les želje uresničijo z večjo verjetnostjo. “Navijaški totem” je v decembru in januarju potoval po Sloveniji ter se ustavil v Mariboru, Celju, Ljubljani, Kranju in Kopru. V vsakem mestu je privabil navijače, ki so s trkanjem na les prispevali svojo pozitivno energijo in lepe želje za naše zimske junake. Številčnica na totemu se je ustavila pri zavidljivi številki, ki dokazuje, da imajo naši smučarji zvrhano mero domače podpore.
Srečni amuleti v obliki lipovega lista
Po koncu zbiranja trkov so Tuševe sledilce na Facebook strani prosili, da izberejo obliko srečnih amuletov. Izbrali so obliko lipovega lista, ki je eden od neuradnih simbolov slovenstva. Lipa je namreč od nekdaj povezana z našim družbenim in družabnim življenjem. Pod vaškimi lipami so se vaščani zbirali, odločali, pravdali in tudi plesali. Lipe so predstavljale središče vasi, ki je vaščane povezovalo in zbliževalo. Prava oblika torej, ki bo navdihnila našo izbrano vrsto za napad na medalje in smučanje ob bučnem navijanju navijačev, pa četudi iz daljne Slovenije.
Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu, je o projektu dodal: “Aktivna promocija enega najbolj razširjenih slovenskih športov in odziv kupcev sta dokaz, da v Sloveniji želimo aktivno podpreti junake zime in jih spodbuditi, da Slovenijo ponesejo med smučarsko elito. V okviru projekta Trkajmo za srečo želimo podpreti naše smučarje, jih spodbujati na poti vrhunskih rezultatov ter našim kupcem omogočiti, da jih pri tem tudi sami aktivno podprejo in so del njihovih uspehov.”
Franci Petek, direktor Smučarske zveze Slovenije: «Zelo nas veseli, da sponzorji aktivno sodelujejo s panogo, ki jo podpirajo. Pri Tušu so že v lanskem letu s promocijskimi aktivnostmi pokazali, kako cenijo ta šport. Letošnja akcija je zelo domiselna in menim, da je ravno kanček sreče tisto, kar naši smučarji potrebujejo. Na uvodnih tekmah so namreč pokazali, da jim znanja za vrhunske rezultate ne primanjkuje.«