Prenovili Tuš supermarket Polzela ter praznovali 10. rojstni dan Tuš centra Polzela
- 44
Tuš supermarket Polzela je po prenovi to soboto ponovno odprl svoja vrata, hkrati pa je celoten Tuš center Polzela praznoval 10. obletnico delovanja in tako pripravil bogat spremljevalni program. Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojen supermarket odlikuje prenova svežih oddelkov sadja in zelenjave, kruha z dopeko ter osvežitev delikatesne linije, še posebej pa je opazna optimizacija nakupne poti. Ob svojem jubileju so pripravili pestro dogajanje.
Tuš center Polzela je ob svoji 10. obletnici pripravil bogat program. Nastopili so otroci Osnovne šole in vrtca Polzela, glasbene šole Cecilija in Tamburaškega zbora KUD Polzela. Ob 10. uri je v goste prišel kultni otroški junak Maček Muri, ki je otroke v posebni predstavi razvesljeval s svojimi mačjimi dogodivščinami. Zadišalo je tudi po slastnih čevapčičih, ki jih vsi kupci ob nakupu nad pet evrov dobili zastonj. V Corner caffeju so pripravili kar dva koncerta, in sicer Klatežev in narodnozabavnega Ansambla Donačka.
Pestremu dogajanju se je pridružil tudi sam supermarket v novi preobleki. Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojen supermarket odlikuje razširjena ponudba v vseh svežih oddelkih ter prenova oddelka kruha, delikatese in mesnice z ribarnico. Prenova kupcem prinaša premišljeno urejen prostor, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja, tako je ena od najopaznejših sprememb posegla v prenovo nakupne poti, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Hkrati so na novo označili sveže oddelke ter jim s tem povečali vidnost in preglednost. Glavni poudarek prenovljenega supermarketa je še vedno na najboljši kakovosti in izjemni svežini, ki jo Tuš kupcem ponuja za najbolj ugodno ceno.
Tuš zaradi kakovostne in ugodne ponudbe ter prijaznih zaposlenih postaja slovenski trgovec najbolj zadovoljnih in zvestih kupcev. Ob današnji otvoritvi so v Tušu pojasnili: »prisluhnili smo željam naših kupcev in tako s ponosom predstavljamo supermarket, prilagojen njihovim potrebam. Prav tako smo sledili najsodobnejšim trendom nakupovanja in v naš asortiman vključili več slovenskih izdelkov ter poskrbeli za pregleden in priročen izgled prenovljene trgovine,« je povedal Gregor Štampohar, poslovni direktor Skupine Tuš.