Pričetek akcije pod sloganom ‘Manj daš, več imaš’ v vseh Tuševih trgovinah
Velika trgovska podjetja se vse pogosteje odločajo za lastne blagovne znamke, ki so posledica novega tržnega pristopa k prodaji. Temu ‘trendu’ sledimo, oziroma se prilagajamo tudi pri Tušu.
Velika trgovska podjetja se vse pogosteje odločajo za lastne blagovne znamke, ki so posledica novega tržnega pristopa k prodaji. Temu ‘trendu’ sledimo, oziroma se prilagajamo tudi pri Tušu, saj se naša ponudba izdelkov pod lastno blagovno znamko iz leta v leto povečuje. Na ta način kupcem omogočamo, da dobijo kakovostne izdelke, katerih proizvajalci so znana slovenska in tuja podjetja, po ugodnejših cenah. Tuševa blagovna znamka je bila je bila ustanovljena leta 1993, do danes pa je pod to znamko registriranih že 340 prehrambenih izdelkov, izdelkov za osebno nego, čistil in galanterije. Vsem našim izdelkom je skupen logotip na embalaži, zaradi večje prepoznavnosti pa smo izdelke različno poimenovali (npr. Tuš, Ta dobra, Zlata kava, Ole, Nino, Aneta, Tačko, itd.). Letošnja novost je posodobitev embalaž številnih izdelkov naše znamke, ki je sedaj za kupce še privlačnejša. Izdelke blagovne znamke Tuš pa smo letos vključili tudi v akcijo pod sloganom ‘Manj daš, več imaš’. V vsakokratni ponudbi te akcije bo našim kupcem na voljo do 15 različnih izdelkov Tuševe blagovne znamke, ki bodo povprečno do 20 odstotkov cenejši kot v redni prodaji.
Naš direktor, Aleksander Svetelšek, je ob tej priložnosti povedal: ‘V našem podjetju se trudimo postati prodajalci najbolj zadovoljnih kupcev, zato želimo našo ponudbo čimbolj približati kupcem, predvsem pa jim ponuditi najboljše razmerje med kakovostjo izdelkov in njihovo ceno. Z akcijo ‘Manj daš, več imaš’, ki smo jo pričeli 9. aprila 2003, pa želimo trgovsko znamko Tuš približati tudi vsem tistim kupcem, ki je še ne poznajo.’
Dobro razvita in razpoznavna znamka predstavlja eno najpomembnejših prednosti uglednih in uspešnih podjetij. Proizvajalci Tuševih blagovnih znamk so: Mlekarna Celeia, Žito Gorenjka, Kras Sežana, MIR, Celjske mesnine, Pfanner, itd. Tovrstno sodelovanje je med trgovci in proizvajalci vse pogostejše in prinaša korist obema. Pri trgovski blagovni znamki proizvajalcu odpadejo zelo visoki stroški trženja, ki se odražajo v nižji prodajni ceni izdelka, tako imenovano prijazno sodelovanje pa proizvodnim podjetjem povečuje proizvodno aktivnost.
Dodatne informacije:
Leonida PINTER
tel.: 03 424 11 32
leonida.pinter@engrotus.si