Tuš s pokrovitelji za denarno pomoč zlatim maturantom
Naša družba v sodelovanju z dobavitelji in oddajo Dobro jutro Televizije Slovenija izvaja dobrodelno akcijo >>Znanje na kvadrat<<.
Naša družba v sodelovanju z dobavitelji in oddajo Dobro jutro Televizije Slovenija izvaja dobrodelno akcijo »Znanje na kvadrat«. Zbrana sredstva iz prodaje razglednic bodo namenjena izjemno nadarjenim dijakom kot pomoč pri njihovem nadaljnjem študiju.
V akciji »Znanje na kvadrat« sodelujejo vsi, ki pri Pošti Slovenije kupijo razglednice s fotografijami voditeljev televizijske oddaje Dobro jutro. S pravilnim odgovorom na zastavljeno vprašanje na poslani razglednici pošiljatelji tako sodelujejo v žrebanjih, kjer v sodelovanju z dobavitelji zagotovimo nagrado, bon v vrednosti 15.000 tolarjev za nakup v trgovinah TUŠ. S poslano razglednico pa sodelujejo tudi v zaključnem žrebanju, na katerem bo glavni pokrovitelj, podjetje ARC z blagovno znamko Zewa, zagotovil bon za potovanje v vrednosti 300.000 tolarjev.
V prvem mesecu je bilo poslanih že več kot 3500 razglednic. Nadarjenim dijakom pa lahko pomagate še vse do 6. novembra. Slavnostna podelitev zbranih sredstev in glavne nagrade izžrebancu bo sredi meseca novembra v prostorih Planeta Tuš Celje. Dogodek, ki bo tudi glasbeno pester, bodo povezovali voditelji oddaje Dobro jutro.
V Tušu, kjer vsa svoja sponzorska in donatorska sredstva namenjamo otrokom in mladini, s to akcijo nagrajujemo tiste, ki so se letos v znanju najbolj izkazali. Zavedamo se, kako pomembna je denarna podpora in taka vzpodbuda pri šolanju in učenju mladih, hkrati pa želimo k temu pritegniti tudi druga podjetja in posameznike. S to akcijo želimo poudariti, da je v znanju moč in da nam za prihodnost mladih ni vseeno.