Uspešno prvo četrtletje pri Tušu

V prvi četrtini leta 2003 smo v našem podjetju izvedli številne aktivnosti ter poslovne odločitve. Z njimi uresničujemo začrtano poslovno strategijo, ki temelji na aktivnem vključevanju v življenje skupnosti, našim kupcem pa želimo ponuditi več.

V prvi četrtini leta 2003 smo v našem podjetju izvedli številne aktivnosti ter poslovne odločitve. Uspešno smo zaključili humanitarno akcijo zbiranja denarja za obnovo otroškega igrišča v centru Celja pod sloganom ‘Gremo se igrat’, prejeli smo priznanje za energetsko učinkovit projekt, za imetnike kartice Tuš Cash&Carry smo v Mariboru in Ljubljani pripravili družabna srečanja, pričeli smo z akcijo lastne blagovne znamke, v maju pa se intenzivno pripravljamo na otvoritev prvih dveh Tuševih bencinskih črpalk v Sloveniji. Tako uresničujemo začrtano poslovno strategijo, ki temelji na aktivnem vključevanju v življenje skupnosti, našim kupcem pa želimo ponuditi več kot samo izdelke.

Humanitarna akcija ‘Gremo se igrat’ je v mesecu marcu potekala v petih Tuševih prodajalnah v Celju. Z 10 tolarskim prispevkom ob posameznem nakupu v omenjenih trgovinah nam je uspelo zbrati kar 1.153.000,00 tolarjev. Z zbranimi sredstvi smo omogočili obnovo otroškega igrišča Vrtca Anice Černejeve, ki je odprtega tipa in tako namenjeno vsem mestnim otrokom. Igrišče bo svoja vrata za malčke odprlo v začetku naslednjega šolskega leta.

V Ljubljani in Mariboru smo za svoje člane v nakupovalnem centru Cash&Carry Tuš pripravili družabna zajtrka. Vsi imetniki kartice Tuš Cash&Carry, ki so se vabilu odzvali, so se ob prijetni pogostitvi imeli možnost družiti in poklepetati z našimi predstavniki. Namen srečanj je bil izmenjava mnenj ter informacij, ki utegnejo ponudbo in poslovanje grosističnih centrov še izboljšati.

V mesecu aprilu pa smo v vseh Tuševih prodajalnah pričeli tudi z akcijo lastne blagovne znamke. Akcije pod tem sloganom ‘Manj daš, več imaš’ bo potekala skozi vse leto, v vsakokratni ponudbi pa bo kupcem na voljo 15 različnih izdelkov Tuševe blagovne znamke, cenejših tudi do 20 odstotkov kot v redni prodaji. S tem želimo lastno blagovno znamko svojim kupcem čimbolj približati, predvsem pa jim ponuditi kakovostne izdelke po ugodnih cenah. Pod Tuševo blagovno znamko je do sedaj registriranih že več kot 340 različnih izdelkov, katerih proizvajalci so priznana slovenska in tuja podjetja.

Intenzivno pa se pripravljamo tudi na otvoritev naših prvih dveh bencinskih črpalk v Sloveniji. Črpalki bosta poslovali v Mariboru in Celju, otvoritev obeh pa je predvidena konec meseca maja.

Naš direktor Aleksander Svetelšek je na novinarski konferenci povedal: ‘Dosedanje aktivnosti podjetja Tuš v letu 2003 so bile po naših ocenah uspešne in so potekale po predvidenih načrtih. Naša razvojna strategija bo tudi v drugi polovici leta temeljila na inovativnosti ter zadovoljevanju potreb različnih krogov kupcev. Z odprtjem prvih dveh Tuševih bencinskih črpalk stopamo na novo področje poslovne dejavnosti. S tem korakom pa bomo našim sedanjim in novim kupcem ponudili še dodatne storitve in se še bolj približali njihovim željam in potrebam. Tudi v letošnjem letu se bomo trudili, da postanemo prodajalci najbolj zadovoljnih kupcev.’

Leonida PINTER
tel.: 03 424 11 32
leonida.pinter@engrotus.si

< Nazaj

Ostale novice

  • Samo v petek, 22. 11., in soboto, 23. 11. 2024, ujemite super vikend akcijo: 2-kilogramsko pakiranje pomaranč po SUPER CENI 2,49 €, napitki Alpro, Boom Box in Valsoia (več vrst) kar 40 % CENEJE, različne bombonjere 30 % CENEJE, goveje stegno pa po SUPER CENI 9,89 € za kilogram. Akcijske … Več

  • Ne spreglejte izjemne ponudbe ter super akcij in cen iz aktualnega Tuševega kataloga. Prelistajte ga TUKAJ.

  • Obveščamo vas o odpoklicu izdelka BUREK TUŠ ŠPINAČNI (zamrznjen), 900 g, JAMI, LOT: 01/06/2024 (dobavitelj: JAMI d.o.o., Bosna in Hercegovina, 71000 Sarajevo, Kurta Schorka 7) zaradi presežene vrednosti kadmija v špinači iz Belgije, ki je bila uporabljena pri pripravi izdelka. Živila ne zaužijte, temveč ga zavrzite ali vrnite na mesto … Več