V Tušu s Spoštujmo slovensko vračajo veljavo tradicionalnim izdelkom
- 1
Slovenski kupci si želijo vedno več hrane lokalnega porekla, na kar v Tušu od leta 2011 odgovarjajo s projektom Spoštujmo slovensko. V sodelovanju z dobavitelji so kupce začeli ozaveščati o pomenu porekla in okusov hrane ter jim ponujati sezonske in celoletne produkte, ki nosijo pečat domačnosti in lokalnosti. Samo v njihovih supermarketih bo na voljo ena od najbolj priljubljenih slovenskih mesnin – domača krača, pripravljena po tradicionalni recepturi, ki vključuje tudi dimljenje z bukovimi vejicami in brinom.
V Tušu kupcem v okviru projekta Spoštujmo slovensko ponujajo lokalne, slovenske produkte, ki so tudi sezonsko obarvani. Pustni čas so izbrali za predstavitev domače krače, ki je pripravljena na tradicionalen način po slovenski recepturi in na voljo le v Tuš supermarketih: »Skupaj z dobaviteljem KZ Laško smo pripravili zorjeno domačo kračo po slovenski recepturi, kot so jo pripravljali naši stari očetje. Za njeno pristnost jamčimo s samim postopkom priprave. Krača nima dodane vode, je brez glutena in laktoze, dimljena je samo z bukovino, uporabljene so naravne začimbe in ročno razsoljevanje,« razlagajo v Tušu.
In kako poteka priprava domače krače za Tuševe kupce? Domače krače ročno nasolijo celovito do kosti. Posujejo jih z mešanico drobno mletega in lomljenega črnega popra, dodajo nekaj brinovih jagod ter lovor in jih pustijo zoreti v čebrih. Po tednu dni zorenja krače ročno preložijo in jih prelijejo s slanico. V treh tednih pridobijo dokončno sončnost, aromo in vrhunski kulinarični okus. Skrivnost okusne domače krače se skriva v postopku dimljenja. Krače dimijo počasi, s presledki. Uporabijo dim suhe bukovine, ki ji dodajo šopek brinovih vejic.
Projekt Spoštujmo slovensko so v Tušu predstavili in začeli uresničevati že v letu 2011, saj tako kot odgovoren slovenski trgovec prispevajo pomemben del k ustvarjanju novih priložnosti za razvoj slovenskega gospodarstva. »Pravočasno smo opazili, da pričakovanja kupcev po nakupu produktov slovenskega porekla rastejo, v prvi vrsti na segmentu svežih proizvodov, pa tudi pri drugih blagovnih skupinah,« pojasnjujejo v Tušu. Pridelki in izdelki iz projekta Spoštujmo slovensko so na oddelkih posebej označeni z oznako Spoštujmo slovensko, zato jih kupci lažje prepoznajo. »Pomembno je, da se je med potrošniki dvignila zavest o vlogi in pomenu porekla izdelka, ki ga kupijo,« še dodajajo.