Z zadnjim predtekmovanjem Tuševa zvezdica izbrala še 3 najboljše mlade gostinsko-turistične ekipe
- 3
Izjemno odmeven in nadvse dobro sprejet projekt Tuševa kuharska zvezda, ki ga vsako leto organizira slovenski trgovec Tuš v sodelovanju z Društvom kuharjev in slaščičarjev Slovenije, letos poteka pod imenom Tuševa zvezdica. Danes so na Srednji šoli za gostinstvo in turizem Radovljica izbrali še zadnje 3 ekipe za veliki majski finale. Tokratni zmagovalci so bili dijaki Srednje gostinske in turistične šole Maribor, ki so pripravili krožnik Skrivnega recepta pohorskih steklarjev.
V Tušu so danes zaključili še zadnje, tretje predtekmovanje Tuševe zvezdice, v kateri iščejo najboljše dijake Srednjih gostinskih in turističnih šol po Sloveniji. Ekipe v sestavi kuharja, pomočnika kuharja, natakarja in turističnega tehnika so danes navduševale Radovljico.
V finale so se uvrstile naslednje ekipe dijakov:
- Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor, ki je pripravila Skrivni recept pohorskih steklarjev.
- Srednja šola za gostinstvo in turizem Novo mesto, ki je pripravila Črno belo bogastvo v objemu predelanih poljščin.
- Srednja gostinska in turistična šola Radovljica, ki je pripravila krožnik s Potepuško račko (pečena račja prsa sous vide, z marmelado iz rdečega zelja, glaziranim korenjem, sortiranim brstičnim ohrovtom, cvetačnim pirejem ter krompirjevimi njoki.
V velikem finalu se bodo tako pomerile ekipe dijakov iz Srednjih gostinskih in turističnih šol Ljubljana, Celje, Maribor, Radenci, Radovljica, Novo mesto in Izola. Devet ekip se bodo predstavilo z lokalno kulinarično zgodbo: kuhar in pomočnik kuharja bosta jedi pripravila, natakar bo jed postregel, turistični tehnik pa bo jed predstavil z lokalno zgodbo. Ob koncu bo Tuševa zvezdica postala ena od dveh najboljših ekip, ki bo v super finalu pripravila najboljšo kulinarično zgodbo o sladici, pripravljeni iz sestavin skrivnostne škatle.
Strokovni ekipi Društva kuharjev in slaščičarjev Slovenije, ki je danes ocenjevala nadebudne srednješolce, so se pridružili tudi znani slovenski kulinarični navdušenci. Poslanstvo podjetja Tuš, da spodbudi širši interes mladih za poklice v gostinstvu in turizmu, se je skozi projekt Tuševa zvezdica torej udejanilo, saj je tudi danes mlade predstavilo širši javnosti, delodajalcem in kolegom iz stroke.