Za družbeno odgovorne akcije letos namenili več kot 100 milijonov tolarjev
Obdarovanje najmlajših v prazničnih dneh decembra ni prva Tuševa akcija. Že leta 2003 smo v svojih trgovinah obdarili 6 tisoč otrok, lani smo število daril povečali na 10 tisoč, letos pa se bo veselilo še 5 tisoč otrok več.
Tudi letos smo obdarili najmlajše obiskovalce svojih trgovin. Zanje smo v okviru dobrodelne prednovoletne akcije Praznično veselje za otroške želje od 30. novembra do 6. decembra priredili sprejeme Miklavža, od 7. do 23. decembra pa jih bo razveseljeval še Božiček. Miklavža so prvi dočakali otroci v Ljutomeru, Murski Soboti in Sežani, Božička pa v Novi Gorici in v Štepanjskem naselju v Ljubljani. Na svoji poti bosta letos Miklavž in Božiček obdarila kar 15 tisoč otrok po vsej Sloveniji.
Obdarovanje najmlajših v prazničnih dneh decembra ni prva Tuševa akcija. Že leta 2003 smo v svojih trgovinah obdarili 6 tisoč otrok, lani smo število daril povečali na 10 tisoč, letos pa se bo veselilo še 5 tisoč otrok več. Skupaj sta Miklavž in Božiček obiskala kar 59 krajev po vsej Sloveniji in pričarala živahno praznično vzdušje v okrašene trgovske centre Tuš.
Aleksander Svetelšek, direktor naše družbe, je o akciji Praznično veselje za otroške želje povedal: »Veseli december je praznični čas, ko obdarujemo svoje najbližje. V Tušu se zavedamo, da vsi otroci nimajo enakih možnosti pri preživljanju prednovoletnih dni, zato se trudimo, da bi jim ta čas bilo še posebej lepo. Ena izmed najpomembnejših skrbi naše družbe so prav otroci in v veliko veselje nam je, da lahko vsaj nekatere obdarujemo ter jim tako poživimo obisk našega trgovskega centra v najlepšem času v letu.«
Pri Tušu večino svojih sponzorskih in donatorskih sredstev namenjamo otrokom in mladini. Že nekaj let organiziramo številne prireditve, ustvarjalne delavnice, zabavne dogodke in humanitarne projekte, kjer so v ospredju predvsem najmlajši. Tako smo v letošnjem letu nadaljevali z akcijo Tuševi bistri kotički, v kateri smo v dveh letih obogatili 25 slovenskih knjižnic z najmodernejšo računalniško opremo. V akciji Pričarajmo nasmeh smo skupaj z Rdečim križem Slovenije organizirali letovanja in na morje samo v letošnjem letu odpeljali več kot 500 otrok, v treh letih pa skupaj že 1600. Tudi akcija Tuševi dvojčki in trojčki poteka že drugo leto. Skupaj s podjetjem Procter&Gamble smo v dveh letih 80 slovenskim družinam, v katerih so se pred kratkim rodili dvojčki ali trojčki, podelili pleničke Pampers. V akciji Tuškovi paketi znanja smo 14 največjim slovenskim družinam z otroki do 18. leta in tistimi starejšimi, ki se še vedno šolajo, podarili pakete šolskih potrebščin in tako letos skupaj osrečili kar 141 otrok. Zaključuje pa se tudi akcija Bowling zvezd, v okviru katere zbiramo sredstva za oskrbne dneve za Hišo zavetja za otroke, Malo hišo iz Pilštanja na Kozjanskem. Družbeno odgovornih projektov je preveč, da bi lahko našteli vse, njihovo vpetost v okolje pa lahko ponazorimo s podatkom, da smo samo v letošnjem letu za donatorske in sponzorske akcije namenili več kot 100 milijonov tolarjev.