Za družbeno odgovorne akcije letos v Tušu namenili več kot 100 milijonov tolarjev
V Tušu bomo tudi letos obdarili najmlajše obiskovalce svojih trgovin.
V Tušu bomo tudi letos obdarili najmlajše obiskovalce svojih trgovin. Zanje smo v okviru dobrodelne prednovoletne akcije Praznično veselje za otroške želje od 30. novembra do 6. decembra priredili sprejeme Miklavža, od 10. do 23. decembra pa jih bo razveseljeval še Božiček.
Miklavža so prvi dočakali otroci v Prevaljah in Ravnah na Koroškem. Božiček pa bo najprej obiskal najmlajše v Trbovljah in Litiji. Na svoji poti bosta letos Miklavž in Božiček razdelila kar 25 tisoč daril.
Letošnje obdarovanje najmlajših v prazničnih decembrskih dneh ni prva tovrstna Tuševa akcija. Leta 2003 smo v svojih trgovinah obdarili 6 tisoč otrok, leta 2004 smo število daril povečali na 10 tisoč, lani pa se je veselilo še 5 tisoč otrok več. Skupaj sta dobra decembrska moža tako v treh letih obdarila že 31 tisoč otrok na več kot 70 lokacijah po vsej Sloveniji.
»Našo družbeno odgovornost smo vedno usmerjali v akcije, namenjene otrokom. Zavedamo se namreč, da vsi nimajo enakih možnosti, kar se pozna tudi v prednovoletnem času. Z obiskom dobrih decembrskih mož in njihovega spremstva želimo tako najmlajše z darilci prijetno presenetiti in jim pričarati vsaj nekaj čarobnega prazničnega vzdušja,« je o dobrodelni decembrski akciji povedal Aleksander Svetelšek, generalni direktor Skupine Tuš.
V družbi Engrotuš večino svojih sponzorskih in donatorskih sredstev namenjamo otrokom in mladini. Že nekaj let organiziramo številne prireditve, ustvarjalne delavnice, zabavne dogodke in humanitarne projekte, kjer so v ospredju predvsem najmlajši.
V letošnjem letu smo tako nadaljevali z akcijo Pričarajmo nasmeh, v okviru katere smo skupaj z Rdečim križem Slovenije na morje odpeljali kar 500 otrok iz socialno šibkih družin, v štirih letih pa skupaj že 2100. Akcija Tuševi dvojčki in trojčki poteka že tretje leto. S polletno zalogo pleničk Pampers smo obdarili kar 108 družin, v katerih so se rodili dvojčki ali trojčki. V teku je tudi dobrodelna akcija Bowling zvezd, v okviru katere zbiramo sredstva za nakup didaktičnih pripomočkov za dom Antona Skale iz Maribora. Pred manj kot mesecem pa smo zaključili akcijo Zvrhan koš zabave, s katero smo želeli spodbuditi kreativnost ter zavedanje o pomenu športa in gibanja pri osnovnošolcih. Družbeno odgovornih projektov je preveč, da bi lahko našteli vse, Tuševo vpetost v okolje pa dobro ponazarja podatek, da smo samo v letošnjem letu za donatorske in sponzorske akcije namenili več kot 100 milijonov tolarjev.