Za dvojčka iz Laškega paket skoraj 2000 pleničk Pampers
Družina Čepin iz Laškega, ki je v sklopu akcije ‘Tuševi dvojčki in trojčki’ danes prejela polletno zalogo pleničk Pampers, je že četrta po vrsti v letošnji akciji, sledilo pa ji bo še 24 družin iz vse Slovenije.
Družina Čepin iz Laškega, ki je v sklopu akcije ‘Tuševi dvojčki in trojčki’ danes prejela polletno zalogo pleničk Pampers, je že četrta po vrsti v letošnji akciji, sledilo pa ji bo še 24 družin iz vse Slovenije.
Za družino Čepin iz Laškega je bila sreda, 25. junij, prav poseben dan, saj sta takrat v celjski porodnišnici na svet prijokala mali Nejc in njegova sestrica Neža. Paket s skoraj 2000 pleničkami Pampers sta v imenu novorojenčkov prevzela srečna in ponosna starša, mamica Maja in očka Branko.
»Tale paket pleničk, ki smo jih prejeli danes, je bil prav prijetno presenečenje,« je povedala mlada mamica, nasmejani očka pa je še dodal: »Zelo vesela sva zanj, saj bo ob dvojnih stroških takšna finančna pomoč res zelo prav prišla«. Starša sta še povedala, da sta prikupna sončka neverjetno pridna in da upata, da bo tako tudi v prihodnje.
Polletno zalogo pleničk bo tudi letos prejelo skupno 28 slovenskih družin, v katerih so se nedavno rodili dvojčki ali trojčki. Tudi letošnji izbor družin je potekal v sodelovanju z vsemi 14 slovenskimi porodnišnicami – Celje, Izola, Jesenice, Kranj, Ljubljana, Maribor, Murska Sobota, Novo mesto, Brežice, Postojna, Šempeter pri Novi Gorici, Ptuj, Slovenj Gradec in Trbovlje. Iz vsake od njih pa smo obdarili tisti dve družini, v katerih so dvojčki ali trojčki zadnji prijokali na svet. V petih letih, kolikor poteka akcija, pa bomo v Tušu in podjetju P&G obdarili skupno kar 164 mladih družin in poskrbeli za več kot 330 suhih ritk.
S to vseslovensko akcijo želimo v Tušu in P&G najmlajšim omogočiti miren in zdrav spanec, mladopečene starše, ki se soočajo z visokimi podvojenimi stroški, pa vsaj nekoliko finančno razbremeniti. S to dobrodelno gesto še naprej aktivno podpiramo reševanje problematike nizke rodnosti in zametkov demografske krize, s katero se v zadnjih letih sooča Slovenija.
S širokim spektrom dobrodelnih in sponzorskih aktivnosti, ki jih namenjamo predvsem otrokom in mladini, se uvrščamo med družbeno najbolj odgovorna slovenska podjetja. Za dobrodelne namene smo tako samo v letošnjem letu namenili več kot 470.000 evrov.