Že četrto leto zapored sta družbi Henkel Slovenija in Tuš kar dvajsetim slovenskim vrtcem podarili mini gospodinjske kotičke

  • 13

Družbi Henkel Slovenija in Tuš ponovno z velikim zadovoljstvom zaključujeta tradicionalni, družbeno odgovorni projekt, z naslovom »Umazal sem se, pa nič hudega!«, s katerim sta kar 20 slovenskim vrtcem opremili njihove igralne kotičke z mini gospodinjskimi aparati.

Vrtci so se za opremo mini gospodinjskih kotičkov potegovali s sodelovanjem na ustvarjalnem natečaju, pri katerem so morali otroci skupaj s svojimi vzgojitelji narisati risbico na temo »Umazal sem se, pa nič hudega!«. Nad prispelimi risbami je bila komisija v sestavi predstavnikov družb Henkel Slovenija in Tuš-a navdušena in z veliko težavo izbrala 20 najlepših risbic. Največje navdušenje so požele risbice najmlajših, ki so se izdelka »lotili« s prsti, dlanmi in barvami. Na natečaj se je odzvalo 69 vrtcev, oziroma kar 91 enot iz vse Slovenije, vseh starostnih skupin.

Urša Jelnikar, vodja prodaje za Adria regijo v družbi Henkel, je ob tej priložnosti izjavila: “V družbi Henkel Slovenija se še posebej veselimo projektov, ker sodelujejo otroci, saj nas vedno znova navdušijo s svojo domišljijo in ustvarjalnostjo. Naš cilj je pripomoči slovenski družbi do te mere, da bo glavna »naloga« otrok njihov uspešen razvoj in zadovoljstvo ter, da bodo odrasli v odgovorne in zdrave osebe. Menimo, da je izobraževanje skozi igro v gospodinjskih kotičkih prijetno in hkrati pripomore k njihovem razvoju ter spoznavanju opravil in odgovornosti na prijeten način. Veseli smo, da smo lahko letos že četrtič razveselili številne otroke iz dvajsetih vrtcev«!”

Družbena odgovornost je vpeta tudi v delovanje podjetja Tuš. S številnimi projekti pri tem skrbijo predvsem za otroke, spodbujanje njihove ustvarjalnosti, znanja in samozavesti. ˝»V podjetju Tuš že več kot 22 let izjemno pozornost in skrb posvečamo družbeno odgovornim akcijam, s posebnim poudarkom na pomoči našim najmlajšim. Tudi naše sodelovanje s podjetjem Henkel traja že zavidljivo vrsto let in upamo, da bomo našo uspešno zgodbo nadaljevali,« je povedal Uroš Grešak, direktor nabave v Tušu.

< Nazaj

Ostale novice

  • Samo v petek, 21. 3., in soboto, 22. 3. 2025: pakiranje 2 slastnih kremnih rezin kar 50 % CENEJE za samo 2,49 €, slovenski piščanec samo 3,49 €/kg, pivo* Union Premium Happy Lager pa le 0,89 €. Akcijske cene in posebna ponudba veljajo ob predložitvi Tuš klub kartice. *Minister za … Več

  • Ne spreglejte izjemne ponudbe ter super akcij in cen iz aktualnega Tuševega kataloga. Prelistajte ga TUKAJ.

  • Aktivirajte svojih 10 najljubših izdelkov priznanih blagovnih znamk in jih vse do 5. 5. 2025 v trgovinah in franšizah Tuš kupujte ceneje! Preverite ponudbo TUKAJ.