Zlata in srebrna odličja za izdelke lastne blagovne znamke Tuš
Na osrednjem nacionalnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov ter mesa in mesnih izdelkov so izdelki lastne blagovne znamke Tuš prejeli najvišja odličja.
Na osrednjem nacionalnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov ter mesa in mesnih izdelkov so izdelki lastne blagovne znamke Tuš prejeli najvišja odličja. V Tušu smo tako dobili še zunanjo, strokovno potrditev, da so naši izdelki vrhunske kvalitete in da sodijo ob bok najboljšim in že uveljavljenim blagovnim znamkam.
Na današnjem delovnem zajtrku z novinarji je vodstvo skupine Tuš ponovno izpostavilo zadovoljstvo, da so neodvisni ocenjevalci izdelkom lastne blagovne znamke Tuš podelili najvišje ocene. Na osrednje nacionalno ocenjevanje smo v Tušu poslali 12 izdelkov, po 6 iz vsake prehranske skupine, in vsak od njih je prejel priznanje za kakovost. V mlečni kategoriji je kislo mleko Tuš prejelo zlato medaljo, srebrne pa kisla smetana, posneta skuta, navadni LC jogurt, sadni LC jogurt jagoda in sadni LC jogurt gozdni sadeži. V mesni kategoriji je zlato medaljo prejel domači pršut v kosih, srebrne pa kraški zašinek, francoska klobasa, suha domača salama Ta dobra in hrenovke v naravnem ovoju, Tuševa mortadela mediteranka pa je prejela bronasto odličje. Vsi navedeni izdelki so slovenskega porekla.
Andrej Bošnjak, direktor poslovne uprave Skupine Tuš, je na delovnem zajtrku poudaril: »Uspeh izdelkov lastne blagovne znamke pomeni krepitev odnosov z našimi dobavitelji in zelo učinkovit način za še večjo prodajo živil slovenskega porekla, kar so dokazale tudi najvišje ocene na sejmu v Gornji Radgoni.«
Nagrajeni izdelki so del družine Tuševih izdelkov, ki obsega že več kot 650 izdelkov v vseh živilskih blagovnih skupinah, dopolnjujemo pa jih tudi z neživilskimi izdelki in hrano za živali, saj želimo v Tušu z njimi pokriti vse skupine osnovnih življenjskih potrebščin. Odločna zaveza h kakovosti teh izdelkov botruje visoki stopnji priljubljenosti in zadovoljstva med kupci. Dnevno v trgovinah Tuš namreč prodamo v povprečju kar 170.000 izdelkov lastne blagovne znamke, na mesec pa kar čez 5 milijonov. Da je prodaja izdelkov Tuš zgodba o uspehu priča tudi podatek, da naša prodaja obsega kar 20% vseh prodanih izdelkov v maloprodaji, kar je v primerjavi z izdelki drugih slovenskih trgovcev rekord. V nekaterih skupinah je prodaja Tuševih izdelkov skoraj tretjinska, ponekod pa doseže tudi do 80%.
V Tušu gradimo zaupanje kupcev do izdelkov lastne blagovne znamke s kombinacijo ugodne cene, ki je celo do 30% nižja od uveljavljenih znamk, in visoke kakovosti, ki jo v sodelovanju s proizvajalci zagotavljamo še preden izdelek pride v trgovine in tudi, ko je že na prodajnih policah. Strokovna skupina namreč vsak izdelek preveri po posebnem postopku, v katerem ocenijo reference dobavitelja, sledi degustacija izdelka, strokovno preverjanje skladnosti izdelkov s pravilniki o kakovosti in seveda ustreznost glede na evropsko in še strožjo slovensko zakonodajo. Dobavitelji morajo že pred dobavo in nato tudi redno med prodajo posredovati vse potrebne specifikacije, analize, certifikate in druga potrdila, ki dokazujejo kakovost živila, njegove lastnosti in nadzor nad proizvodnjo. Poleg vsega naštetega pa v Tušu izvajamo tudi lasten nadzor nad kakovostjo z degustacijami, naključnimi preizkušanji izdelkov in analizami v neodvisnih pooblaščenih laboratorijih.
V Tušu smo ponosni na dejstvo, da je več kot 60% proizvajalcev izdelkov Tuš, v posamezni blagovni skupini pa preko 90%, slovenskega porekla. Večina tujih dobaviteljev je iz držav EU, ostali pa prihajajo iz Hrvaške in Makedonije. Med dobavitelji so znana slovenska podjetja kot so Žito, Gorenjka, Droga Portorož, Mlekarna Celeia, Dana, Kolinska, Mlinotest, Klasje, Mogota, Kozmetika Afrodita, Celjske mesnine, Gea tovarna olj, MIP, Pomurske mlekarne, Pivovarna Union, Šampionka, Ptuj, Mlekarna Vipava, Kras, Meso Kamnik, Pršutarna Lokev, Košaki, Celjske mesnine in še mnogi drugi, sodelujemo pa tudi s priznanimi tujimi proizvajalci, kot so Pfanner, Koestlin, Smidt, Gussinger, Vitaminka, Wiena Nut Trading in Royal Greenland.
Zgodbo o uspehu izdelkov lastne blagovne znamke v Tušu potrjujemo z neprestanim vlaganjem v razvoj in nadgradnjo izdelkov Tuš. Izboljšave so usmerjene v dopolnjevanje asortimana izdelkov, kakovost izdelkov, izboljševanje funkcionalnosti embalaže in povečevanje nadzora. Navedene aktivnosti pa so le del truda za doseganje visoke kakovosti, ki je postala standard v celotni Skupini Tuš in ki s sloganom ‘Vedno boljši’ ponazarja nenehno vlaganje v učenje ter izboljševanje storitev, postopkov in procesov na vseh področjih dela v Skupini Tuš.