GARANCIJSKA NAPAKA

Zadovoljstvo naših kupcev je na prvem mestu, našim kupcem želimo zagotoviti najboljšo nakupovalno izkušnjo in upravičiti status zaupanja vrednega podjetja. Zavedamo se, da ponekod pride do situacije kjer morate pri artikklu uveljaviti garancijo sli stvarno napako na aretiklu. Z veseljem vam pomagamo rešiti vaše težave z artikli, naročilom in vam v najhitrejšem možnem času odpraviti vaše probleme. 

Kakšen je postopek pri uveljavitvi garancijske napake?

Uveljavite lahko grancijsko napako ali pa stvarno napako na artiklu. Več o uveljavitvi napake si preberite spodaj.

Uveljavitev grancijske napake pri pooblaščenem serviserju

Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Tukaj najdete Spisek serviserjev za IN Izdelke V primeru, da na seznamu ni navedenega pooblaščenga serviserja za vaš artikel  nas lahko kontaktirate na 080 13 10 ali na dostavanadom@tus.si. Artikel lahko na servis prinesete osebno ali ga pošljete po pošti. Artikle bele tehnike in ostale večje artikle serviserji popravijo na domu, svetujemo vam, da jih kontaktirate sami ter se dogovorite za popravilo. V kolikor se za popravilo ne morete dogovoriti kontaktirajte nas in pomagali vam bomo pri komunikaciji s serviserjem.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.


PREDNOSTI UVELJAVLJANJA REKLAMACIJE NEPOSREDNO PRI POOBLAŠČENEMU SERVISERJU:

  1. Hitrejša razrešitev reklamacije
  2. Manjša možnost transportne poškodbe
  3. Direkten kontakt s pooblaščenim serviserjem in bolj tekoče informacije o poteku reklamacije

 

Uveljavitev stvarne napake pri pooblaščenem serviserju

Kupec lahko 2 leti od prejema izdelka ne glede na veljavno garancijo zahteva uveljavitev stvarne napake. Kupec je dolžan obvestiti prodajalca o odkritju napake. Uveljavitev stvarne napake se lahko uveljavi samo preko Tuš klicnega centra. Ob prijavi stvarne napake, lahko kupec zahteva odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali pa vračilo plačanega zneska. Kupec mora omogočiti prodajalcu, da artikel ustrezno pregleda. Za pregled artiklov je pooblašen uradni serviser, seznam serviserjev. V kolikor je napaka priznana, je prodajalec dolžan ugoditi potrošnikovi (kupčevi) zahtevi. V roku 8 dni od oddanega zahtevka za stvarno napako mora kupec prejeti uradni odgovor prodajalca o njegovi zahtevi. Kupec je dolžan prodajalcu dokazati napako na artiklu.

Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Tukaj najdete Spisek serviserjev za IN Izdelke V primeru, da na seznamu ni navedenega pooblaščenga serviserja za vaš artikel  nas lahko kontaktirate na 080 13 10 ali na dostavanadom@tus.si. Artikel lahko na servis prinesete osebno ali ga pošljete po pošti. Artikle bele tehnike in ostale večje artikle serviserji popravijo na domu, svetujemo vam, da jih kontaktirate sami ter se dogovorite za popravilo. V kolikor se za popravilo ne morete dogovoriti kontaktirajte nas in pomagali vam bomo pri komunikaciji s serviserjem.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Postopek uveljavitve stvarne napake ali grancijske napake

  • Izpolnite spodnji obrazec ali pošljite zahtevo za uveljavitev stvarne napake ali grancijske napake na e-naslov: dostavanadoma@tus.si 
  • Priložite sliko napake, težave, poškodbe na artiklu.
  • Artikel pripravite za transport in ga na lastne stroške pošljite navedenemu serviserju (spisek serviserjev)
  • Artikel bo pregledal naveden in pooblaščen serviser, mi pa vam bomo podali odgovor glede vaše zahteve o stvarni napaki ali uveljavitvi garancije na artiklu